الأحد، ٢٩ أبريل ٢٠٠٧

.
.
.


Coming Soon


.
.
.
Under Construction
.
.
.


هناك ١١ تعليقًا:

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

كل كونستركشن و انت طيب
يجعل دخلتي عليكم سال اخضر
بكرة تشوف المدونة دي حتتملي كومنتتات اصل انا قدم السعد
ههههههه
تخياتي

رينـــــــــــا يقول...

السلام عليكم
مستنيه اعرف انت مين :D

reri يقول...

يعني بدأ العد التنازلي
ياللا مبرووووووووووك هتنور عالم المدونات
نحن في الويتنج

سلاماااااااااااااات

Hannoda يقول...

اسكندرية و فيروز ومنير وغربة

آآآه.. واضح إننا مستنيين مدون جاااامد جدا

مبروك على حجر الأساس و عقبال الافتتاح

Echo Of Silence يقول...

انا بس عاوز اقول يا بختى انى اعرف واحد زيك
الناس مستنياك وانا معاهم واليسا كماااااان
انا مستنى كلامك عن غربتنا فى الرياض
وعن المعاناه يا صحبي فى المملكة
waiting

Eman Eltaher يقول...

نحن ف الانتظار

بس و النبى متتأخرش
لحسن الكامينج سوووووووووون دى تبقى كمان كام شهر

ياللا بقى مستنييييييييييييين

بااااااااااااااااااى

tota يقول...

انت بس افتح وهتلاقينا كلنا معاك وبنعلقلك من غير ماتكتب حاجه
فمابالك لو كتبت شوف بقي
مستنيين ابداعاتك
وسلامي ليك

tota يقول...

فيك شئ مختلف
ممكن يكون احساس خاطئ او صحيح
كتاباتك وحدها ستكون الفاصل
سلامي ليك
ومنتظرينك

only spot يقول...

مرسيه لزيارة المدونه بتاعتى ومرسيه على الرباعيه الجميله الى سبتهالى
ويا ريت يا اسكندرنى تنورنى دايما
تحياتى

غير معرف يقول...

هو مين الى حيفتح فين و حتفتح اية و الناس دى الى واقفة وراك مين دول و بعدين هووا بيدعولك هو انتا حتفتح الاقصى ز نان مش فاهم حاجة بس فى الاخلر ربنا معاك وانا حقف معاهم بس استنا فين ؟

Echo Of Silence يقول...

اية يا صحبي - وائل دة عاوز منك اية
هو انت اه زودتها حبتين - والعملية طولت - بس برضة هو عاوز منك اية
عموما يا صحبي انا معاك ولو حد مضايقك بس ادينى رنة على الجوال - وانا هالبى فى الحال
وياريت تبقى تخلص ونشوف حاجة
هههههههههه
وبعينك طبعا مش هاتعرف تعلق عندى لانى لسة مش عملت حاجة
ههههههههههههههههه