الثلاثاء، ٤ نوفمبر ٢٠٠٨

شايف اية؟

شايف الأمن الغذائي ؟



شايف ميدالية أولمبية ؟


شايف إلي أنا شايفة ؟



شايف الخطـة الخمسية ؟




شايف الطريق للجنة ؟




شايف إن مفيش أمل ؟


طب شايف إن في أمل ؟

***

لو حد شايف حاجة تانية يقول .

هناك ١٨ تعليقًا:

انا حره يقول...

انا شايفه ان الحاله دى مش لازم السكوت عليها

Layla يقول...

عينك ما تشوف الا نور

:)))

بنت القمر يقول...

مش شايفه حاجه خالص
مين طفي النور:(

صابر وراضى يقول...

وعليكم السلااااااااام
دى حاجه عادى
السوال هو انت حاسس بايه؟؟
حاسس بمصيبه جيالى
يا لطيف يالطيف

Hannoda يقول...

انا شايفة ان أما بيزيد الخراب قوي يمكن يكون بداية تصلاح
ولا انا كده بطبطب على نفسي و بدادي خوفي ورعبي؟؟

شايفة ان مصر مالهاش الا احنا
واحنا لاااااااااازم نصلح نفسنا عشان نعرف نصلح كل اللي حصل فيها

شايفة استسلام حاسة ان اللي وراه استهتار مش ظلم ولا غلب

ليه احنا كد مستهترين و هاينة علينا نفسنا و مستقليين بيه

آآآه ياني.. قلبتلي المواجع

وبعدين انت مش ققان لا تتمسك امن دولة في المطار

ربنا يستر

لا أنا طلعة من هنا .. أحسن نا مش حمل ترحيل للسودان

اسكندراني في الغربة يقول...

انتي حرة
متخديش في بالك الحالة دي عاملة زي الشعرة ساعة تروح وساعة تيجي
منوراني

اسكندراني في الغربة يقول...

MAЯV3L
عم قول يا رب
بس قول يا رب
منورني و تحياتي

اسكندراني في الغربة يقول...

بنت القمر
يا رب نوصل لسؤال مين ولع النور
:)
تحياتي

اسكندراني في الغربة يقول...

صابر وراضى
يا سيدي مش حتفرق كتير
نذيد واحد
نقل واحد
مفيش فايدة

تحياتي

اسكندراني في الغربة يقول...

Hannoda
هههههههههههه
تصدقي مأخدتش بالي من موضوع امن الدولة غير لما شفت تعليقك
تفتكري لو اتمسكت حيقيموا عليا الحد
بس انا ممكن اطلع اذكي منهم ومدخلش من مطار الاسكندرية
ساعتها مش حيعرفوا اني اسكندراني
:))))
منوراني وتحياتي

اسكندراني في الغربة يقول...

م/ الحسيني لزومي


نعم؟؟؟؟

حروف يقول...

كلعادة كل الاسكندرانية دمهم خفيف المشكلة اننا علي مر العصور نموت نموت ونصحي فجاة والزمن بيعيد نفسة اكيد حيحصل حاجة دة اللي بتمناة يعني احتلايناكثير وسنوات ضياع كتير ولازلنا عايشين واكيد حيحجي اليوم واللي نصحي فية من غفلتنا الي طالت بعمر الكرسي الذي لم يتغير برغم من ارجلة الاربعة انكسرت الا ان العشرة متهنش ومش راضيين نغيرة ما علينا الاهم مننتظرش صلاح الدين الايوبي ونحاول نكون كلنا اصلاح وتغيير يمكن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حروف يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
نسر الشرق يقول...

انا شايف اننا نشوف بلد تانية

النادي النسائي يقول...

شاهد ما شافش حاجة

صحتك بالدنيا يقول...

انا نظري ضعيف مش بشوف كويس

حواء اليوم يقول...

في ناس بتشوف اللي عاوزه تشوفه بس

حواء يقول...

ما ضاقت الا لما فرجت